• 29-07-2021, 12:59:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Gece covid-19 testi yaptırdım da sonucuna bakmak için e-nabız uygulamasına giriyorum ama nereden tam olarak bakacağımı bilmiyorum. Nereye yansıyor, hangi kısımdan bakılıyor acaba?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 29-07-2021, 13:00:32
    #2
    Tahliller* kısmında covid 19 bölümü var üstte
  • 29-07-2021, 13:00:46
    #3
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Tahliller kısmından covid-19 kısmına bakabilirsin
  • 29-07-2021, 13:02:49
    #4
    Tahlillerim kısmında covid-19 sekmesi var fakat tıklanmıyor. Acaba test sonucu çıkmadığı için mi?
  • 29-07-2021, 13:04:26
    #5
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahlillerim kısmında covid-19 sekmesi var fakat tıklanmıyor. Acaba test sonucu çıkmadığı için mi?
    geçmiş olsun belirtiler nedir? aşı oldunuz mu ?
  • 29-07-2021, 13:07:13
    #6
    sms gelir zaten
  • 29-07-2021, 13:09:09
    #7
    zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun belirtiler nedir? aşı oldunuz mu ?
    Sağolasınız. Henüz covide yakalanıp yakalnmadığımı bilmiyorum. Boğazım aşırı derece de kötü oldu birden.
    Burnumda çok hafif akmaya başladı test yaptırdım.
    Kardeşim ve ailesi hepsi grip oldu da sık sık temaslıyız onlarla şüphelendim test yaptırayım dedim.
  • 29-07-2021, 13:09:12
    #8
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahlillerim kısmında covid-19 sekmesi var fakat tıklanmıyor. Acaba test sonucu çıkmadığı için mi?
    Normalde çıkmasa bile tıklanır fakat boş olur sayfa uygulamadan çıkıp tekrar girip dener misiniz
  • 29-07-2021, 13:10:18
    #9
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde çıkmasa bile tıklanır fakat boş olur sayfa uygulamadan çıkıp tekrar girip dener misiniz
    Tamam şu anda boş sayfa geliyor.