• 28-07-2021, 13:07:53
    #1
    Merhabalar,
    99 Doğumluyum ve bu yıl son tecil hakkımı kullandım ( lise ) yıl sonundan sonra tecilim yok ve işim var işten ayrılıp veya izine ayrılıp gitme gibi durumum yok internet te de bir kaç bilgi okudum yaş şartı felan varmı bedelli askerlik için.
    Üni dışında nasıl tecil edebilirim yıl sonu.
  • 28-07-2021, 13:44:23
    #2
    Yıl sonuna kadar bedelli ücretini yatırmalısınız aksi taktirde şimdiden hayırlı tezkereler