reon ? aron ? reten ? arten ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
reon ? aron ? reten ? arten ?
27
●
518
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
reon ? aron ? reten ? arten ?
1
2
3
4
27-07-2021, 13:56:57
#10
batuhan_polat
reonnnnn
27-07-2021, 13:57:05
#11
MehmeTugay
ReNo
27-07-2021, 13:57:06
#12
MSK
AR on saçma , R ye ingiilizce Ar diyorsan, 10 'a da ten demen gerek. Dil alışkanlığı reon.
27-07-2021, 13:58:27
#13
Crazy
Harf ile rizenin R si sayı ile 10 nokta net
27-07-2021, 13:58:27
#14
hyperzone
Reon
27-07-2021, 13:58:42
#15
Garfield
Üyeliği durduruldu
aron diye okuyanlar ası olmayan kesım. doğrusu R 10 dur.
27-07-2021, 14:00:25
#16
beatstars
reon, eskiden eron diye okurdum
27-07-2021, 14:00:29
#17
oguzhanx
Merhaba,
Ar On diye başladım öyle de devam ediyor. Birisiyle görüşürken özellikle Re On diye belirtmem gerekebiliyor çoğunlukla anlaşılamadığı için.
27-07-2021, 14:00:54
#18
DoraOtomotiv
Pelteğim. Ay-Ten,
Nereye baksam sen...
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler