• 27-07-2021, 13:56:57
    #10
    reonnnnn
  • 27-07-2021, 13:57:05
    #11
    ReNo
  • 27-07-2021, 13:57:06
    #12
    AR on saçma , R ye ingiilizce Ar diyorsan, 10 'a da ten demen gerek. Dil alışkanlığı reon.
  • 27-07-2021, 13:58:27
    #13
    Harf ile rizenin R si sayı ile 10 nokta net
  • 27-07-2021, 13:58:27
    #14
    Reon
  • 27-07-2021, 13:58:42
    #15
    Üyeliği durduruldu
    aron diye okuyanlar ası olmayan kesım. doğrusu R 10 dur.
  • 27-07-2021, 14:00:25
    #16
    reon, eskiden eron diye okurdum
  • 27-07-2021, 14:00:29
    #17
    Merhaba,

    Ar On diye başladım öyle de devam ediyor. Birisiyle görüşürken özellikle Re On diye belirtmem gerekebiliyor çoğunlukla anlaşılamadığı için.
  • 27-07-2021, 14:00:54
    #18
    Pelteğim. Ay-Ten,
    Nereye baksam sen...