Multi Hesap Bildirimi Nerden Yapılıyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Multi Hesap Bildirimi Nerden Yapılıyor?
3
●
141
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Multi Hesap Bildirimi Nerden Yapılıyor?
27-07-2021, 13:09:03
#1
teknobizdeyiz
Merhaba, Kurumsal üyelik adına yeni üyelik açacağız. Bunu yönetime nerden bildiriyoruz?
Kabul Edilen Cevap
Bip
1 Beğeni
Mesaja Git
Kurumsal satın alma şartıyla ikinci hesap kullanmak için @
Berkay
; moderatör ile iletişime geçebilirsiniz.
27-07-2021, 13:11:27
#2
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Bip
Kurumsal satın alma şartıyla ikinci hesap kullanmak için
@
Berkay
; moderatör ile iletişime geçebilirsiniz.
27-07-2021, 13:11:26
#3
Gokenim
detay@r10.net
27-07-2021, 14:10:04
#4
yaziliman
Merhaba, kurumsal üyelik moderatörü
@
Berkay
; yardımcı olacaktır. Ancak zaten bir hesabınız kurumsalsa, moderatörler kontrol ettiğinde görüp banlamıyor diye biliyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler