• 27-07-2021, 01:56:47
    #1
    igtr.net
    Gececileri seviyom uzun süredir baya yoğun olduğumdan dolayı r10 da eskiden konu açardım uzun süredir gececiler olarak açmadım konu
    Vala insan büyüdükçe dertleri çoğalıyor
    Eskiden okul okuyodum gece boş boş takılıyodum çay falan güzeldi r10 da takılıp gençliğimi yaşıyodum.
    Hayat hep amaçsız ama hep daha çok amacın oluyor malesef.
    en sevdiğim emoji olan bu masaüstünde eklemek zor oluyor telefon daha kolaymış sırf masaüstüyüz diye bu çirkin emojiyi kullanıyoruz

    Herkes nasıl? Hayat nasıl geçiyor? Neden yatmıyon ?

    Bu gecede dert dinleyelim belki canı sıkılan değerli r10 üyesini mutlu ederiz
  • 27-07-2021, 02:01:56
    #2
    Uyku tutmuyor bir türlü 2 gecedir uykusuzum yol yorgunuyum fakat uyku yok
  • 27-07-2021, 02:03:01
    #3
    igtr.net
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyku tutmuyor bir türlü 2 gecedir uykusuzum yol yorgunuyum fakat uyku yok
    Sorun nedir hocam düşündüğün şey nedir seni yatırmayan düşünce?
  • 27-07-2021, 02:06:39
    #4
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun nedir hocam düşündüğün şey nedir seni yatırmayan düşünce?
    Sanırım para kazanmak
    Aslında sınav sonuçları bekliyorum kafamda deli sorular var belkide bundandır (üni. sınavı)
  • 27-07-2021, 02:07:35
    #5
    En sevdigin emoji icin : joy : birlestirerek yazarak kullanabilirsin hocam
  • 27-07-2021, 02:08:11
    #6
    Çalışıyorum 10 gün içinde borçlarımı kapatıp tatil parası biriktirmeye başlamak istiyorum Bizimki fakir tatili tabi sezon bitsin eylülde gideriz anca
  • 27-07-2021, 02:10:18
    #7
    igtr.net
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım para kazanmak
    Aslında sınav sonuçları bekliyorum kafamda deli sorular var belkide bundandır (üni. sınavı)
    gençsin daha hocam şimdi üni sınavını geç para kazanma konusunda da çok yenisin yani tamam gerçekten kazanmak kolay değil ama bunu düşünmekte çok doğal bir şey para nasıl kazanabilirim gibi? Ama bunu takıntı yapıp 2 gün yatmamak iyi değil bence kafanı koy koyunları say ve güzellik uykusu yat hayatta herkesin kaygısı vardır ama bu kaygıda sınırlı olmalı üni sınavında bende 1 yıl mezuniyete kalmıştım hem sıkıntı değil bunlar iş desen ben 23 yaşında kazanmaya başladım o da 2 yıl emek verdikten sonra
  • 27-07-2021, 02:12:58
    #8
    igtr.net
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sevdigin emoji icin : joy : birlestirerek yazarak kullanabilirsin hocam
    deneyelim teşekkür ederim hocam bu güzel oldu.
    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışıyorum 10 gün içinde borçlarımı kapatıp tatil parası biriktirmeye başlamak istiyorum Bizimki fakir tatili tabi sezon bitsin eylülde gideriz anca
    yaw borç ne zaman biter ki bence tatilini erteleme ben yıllardır diyom aha bu ay kesin sıfırlarım her ay hesaplıyom daha çok borçlanmışım.
  • 27-07-2021, 02:14:25
    #9
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deneyelim teşekkür ederim hocam bu güzel oldu.

    yaw borç ne zaman biter ki bence tatilini erteleme ben yıllardır diyom aha bu ay kesin sıfırlarım her ay hesaplıyom daha çok borçlanmışım.
    Çok borcum yok hocam Allah' a şükür 1 tane kredi kartım vardı onu da kapattırdım. 1000TL tam çıkardığım anda 1001 beni artıya geçirmeye başlayacak Bakalım hayat cidden çok pahalı.