uzun süredir baya yoğun olduğumdan dolayı r10 da eskiden konu açardım uzun süredir gececiler olarak açmadım konu 
Vala insan büyüdükçe dertleri çoğalıyor
Eskiden okul okuyodum gece boş boş takılıyodum çay falan güzeldi r10 da takılıp gençliğimi yaşıyodum.
Hayat hep amaçsız ama hep daha çok amacın oluyor malesef.
en sevdiğim emoji olan
bu masaüstünde eklemek zor oluyor telefon daha kolaymış sırf masaüstüyüz diye
bu çirkin emojiyi kullanıyoruz 
Herkes nasıl? Hayat nasıl geçiyor? Neden yatmıyon ?
Bu gecede dert dinleyelim belki canı sıkılan değerli r10 üyesini mutlu ederiz
Bizimki fakir tatili tabi sezon bitsin eylülde gideriz anca