clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyku tutmuyor bir türlü 2 gecedir uykusuzum yol yorgunuyum fakat uyku yok
sana katılıyorum bende pazartesi yoldan geldim, 11:30 gibi indim, aynı gün çekim için 12:30 da ameliyata girdim. Üç buçuk saat sürdü sonrası eve geldim uyuyamadım. Akşam ev dönüşü ufak bir şeyler aldım, sonrası güzel bi uyku. ( sürekli alıp içen biri değilim çok yorgun olduğumda iyi uyutuyor)