Yurt dışında yaşayan bir arkadaşım var. Bana borcu vardı. Bunu kredi kartı borcumu ödettirerek hesaplaşıyorduk. Yurt dışı bankasından ödeyebiliyordu. Kredi kartıma para gönderiyordu otomatik ödenmiş oluyordu. En son geçen hafta yaptık, sorun yoktu. Şimdi tekrar denedi ama yapamıyor. Bayram tatilinde denemiştik. Tatil olduğu için olmuyordur diye düşündük ama mesai başladı hala yapamıyor. Bu tarz durumla karşılaşan var mı ? Uzun tatillerde acaba bu işlemleri devre dışı falan mı bırakıyorlardı ki.