Selamlar
E-ticarete başlamayı düşünüyorum. İlk önce biraz deneme yapıp daha sonra yasallasmayi planlıyorum.
E-ticaret için hediyelik eşya düşünüyorum. Dayım bir eşya üretiyor. Onu uygun fiyatlı alıp satmayı veya ortak olma fikrim var.
Bunun dışında satacak ürünü nasıl bulabilirim?
satış için kendi sitemi mi kurmalıyım? Yoksa etsy, hepsiburada, trendyol gibi platformları tercih etmeliyim?
E-Ticarete Başlamayı Düşünüyorum (Fikir Alışverişi)
11
●216
- 26-07-2021, 14:14:46
- 26-07-2021, 14:17:19nasıl yani ilk müşterilerinize faturasız mı satış yapacaksınız?EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2021, 14:19:21Instagramda birkaç sayfadan alışveriş yapmıştım ve fatura görmemiştim. Bu yüzden böyle bir süreç düşündüm.batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2021, 14:20:32dediniz gibi sonuçta yasal değil hocam.EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk başta yasal başlarsanız hem güvenilirlik kazanırsınız - 26-07-2021, 14:22:47Teşekkür ederim hocambatuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2021, 14:23:27deneme amaçlı yapabilirsin ancak trendyol n11 HB ve diğer sitelerde satış yapmak için senden vergi levhası isterler sonrasında satış olur ancak levhasız için GG dan bireysel satıştan olabilir orada ise satış azdır n11 de ise reklam ile kasılması gerek.
Bence trendyoldan başla dayının dükkan bilgileri ile giriş yap resimleri çek ürünleri bırak
Baktın ki satışlar arttı hemen o satış panelini kapat kendi markanı ortaya koyup patent alıp satışa başla - 26-07-2021, 14:23:47Pazaryerleri için de etbis kaydı gerekir mi peki hocamKeremWho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2021, 14:24:36Pazaryerleri için gerekmez diye düşünüyorum fakat onlar da kep istiyorlar.EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle