• 25-07-2021, 07:04:03
    #1
    Hayırlı sabahlar herkese, çalışanlara allah kolaylık versin. 1 ana domainime bağlı 3 adet subdomainim var ve hepsinde wordpress kurulu, ana domainime ve subdomainimin birine ulaşabiliyorum ancak diğer 2 subdomainim pleske login olma sayfasına yönleniyor, bunun nedeni ne olabilir acaba? Şimdiden herkese teşekkürler.
  • 25-07-2021, 07:20:36
    #2
    default gelen indexin üstüne kurmuş olabilirsiniz. İndex sayfasını silip tekrardan yüklerseniz çözülebilir.
  • 25-07-2021, 07:41:29
    #3
    Baha Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    default gelen indexin üstüne kurmuş olabilirsiniz. İndex sayfasını silip tekrardan yüklerseniz çözülebilir.
    tekrardan kontrol ettim yok hocam o yüzden değil
  • 25-07-2021, 07:43:19
    #4
    Makaleperest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekrardan kontrol ettim yok hocam o yüzden değil
    Yedek alıp komple subları silip tekrardan kurmayı denediniz mi peki
  • 25-07-2021, 07:44:13
    #5
    Baha Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek alıp komple subları silip tekrardan kurmayı denediniz mi peki
    silip tekrar kurdum yine olmadı hocam.
  • 25-07-2021, 07:47:31
    #6
    CTRL_SHİFT_N ile gizli sekme açıp aynı sayfayı oradan açmayı deneyin. Garanti olması açısından farklı bir tarayıcı üzerinden yine aynı sayfaya girmeyi deneyin. Sonucu buraya yazın duruma göre teamviewer ile bağlanayım.
  • 25-07-2021, 07:52:01
    #7
    Eskiden Plesk'i gözü kapalı savunurdum ancak son gelişmeleri takip edince cPanel açık ara lider ama DirectAdmin'de çok hızlı takipçisi.

    Plesk'de bu gibi sorunlar ile karşılaşan çok kişi gördük, Plesk'i tam manası ile kullanmayı bilmiyorsanız, basit ve kullanışlı olan cPanel veya DirectAdmin'e geçmenizi tavsiye ederim tabi Windows değil ise.
  • 25-07-2021, 07:53:48
    #8
    truvahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden Plesk'i gözü kapalı savunurdum ancak son gelişmeleri takip edince cPanel açık ara lider ama DirectAdmin'de çok hızlı takipçisi.

    Plesk'de bu gibi sorunlar ile karşılaşan çok kişi gördük, Plesk'i tam manası ile kullanmayı bilmiyorsanız, basit ve kullanışlı olan cPanel veya DirectAdmin'e geçmenizi tavsiye ederim tabi Windows değil ise.
    hocam 2 yıldır çok sıkı plesk kullanırım daha önce hiç sıkıntı yaşamamıştım hatta adapte süreci de çok kolay olmuştu ancak bu çok garip geldi uyuyup sakin kafa ile bakacağım.