• 23-07-2021, 18:49:42
    #19
    Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 12 yıl içtikten sonra bıraktım şükür. Sigarayı bırakalı 2 yıla yakın oldu ama ne zaman yanımda 4 5 kişi sigara içse canım çekiyor. Galiba o istekten ölene kadar kurtulamayacağız.
    Aynen kesinlikle vücut hemen hatırlıyor. Bende şimdi tuhaf şeyler oldu. İyi yönlerine bakarsak 10 km'de yürüsem, merdivende çıksam yorulmuyorum. Eskiden bir adım merdiven çıkamazdım. Balgamda atmıyorum. Daha bir çok güzel yanı var. Lakin kötü yanları da var. Sanki boğazım ıslak gibi, birde farantij tarzı kabarcıklar görüyorum. Onlar olur boğaz kendini yeniler diyorlar bakalım...
  • 23-07-2021, 22:32:28
    #20
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Doktor kontrolü ile bırakabilirsiniz sigarayı. Alo 171'i arayınca ön bilgi verip sizi yönlendirirler.
  • 29-07-2021, 13:35:06
    #21
    Dün itibariyle devlet hastanesine gittim ve champix verdiler. Bugün ilk günüm herkese etki eden bir ilaçmış umarım bana da eder. Tamamen ücretsiz olarak aldım.
  • 29-07-2021, 13:49:22
    #22
    2-3 paket çok ciddi rakam resmen intihar ediyorsunuz. İlaç, bant bir yere kadar. Bu işin %99'u iradedir. Bırakıyorum deyin ve bırakın. İlk etapta bırakamıyorsanız bile kesinlikle bu rakamları çok aşağıya çekin.