Ben de 12 yıl içtikten sonra bıraktım şükür. Sigarayı bırakalı 2 yıla yakın oldu ama ne zaman yanımda 4 5 kişi sigara içse canım çekiyor. Galiba o istekten ölene kadar kurtulamayacağız.
Aynen kesinlikle vücut hemen hatırlıyor. Bende şimdi tuhaf şeyler oldu. İyi yönlerine bakarsak 10 km'de yürüsem, merdivende çıksam yorulmuyorum. Eskiden bir adım merdiven çıkamazdım. Balgamda atmıyorum. Daha bir çok güzel yanı var. Lakin kötü yanları da var. Sanki boğazım ıslak gibi, birde farantij tarzı kabarcıklar görüyorum. Onlar olur boğaz kendini yeniler diyorlar bakalım...