• 23-07-2021, 01:46:30
    #1
    Merhabalar , haftaya askere gidiyorum yedek astsubay olarak tabi ilk acemi birliği amasya , usta birliği neresi çıkacak bakalım . Askere giderken yanımda neler götürmeliyim sizce , yarın çanta hazırlayacağım bilgisi olanlar yazarsa sevinirim , şimdiden teşekkür ederim.
  • 23-07-2021, 01:51:04
    #2
    yastık kılıfı
  • 23-07-2021, 01:54:23
    #3
    Valla hocam çevreden duyduğum şeyler çok birşey götürme ihtiyaç olursa kantinden alırsın denildi hem sivile göre daha ucuzmuş
  • 23-07-2021, 02:09:18
    #4
    Hocam ben dolu dolu çanta götürdüm çoğu malzemeyi evet kullandım ama bu malzemeleri acemilikte alabiliyorsun tavsiyem yük yapmaman yönündedir kendine
  • 23-07-2021, 02:13:35
    #5
    TunahanSinmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben dolu dolu çanta götürdüm çoğu malzemeyi evet kullandım ama bu malzemeleri acemilikte alabiliyorsun tavsiyem yük yapmaman yönündedir kendine
    Neler mesela hocam
  • 23-07-2021, 02:15:31
    #6
    Arkadaşların da dediği gibi askeri kantin çoğu şey için ucuzdur. Tuşlu telefon şart
  • 23-07-2021, 02:16:53
    #7
    TunahanSinmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben dolu dolu çanta götürdüm çoğu malzemeyi evet kullandım ama bu malzemeleri acemilikte alabiliyorsun tavsiyem yük yapmaman yönündedir kendine
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşların da dediği gibi askeri kantin çoğu şey için ucuzdur. Tuşlu telefon şart
    Telefonu aalacaz şart acemide 😊
  • 23-07-2021, 02:22:02
    #8
    gokhantaparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neler mesela hocam
    Hocam bol bol iç çamaşırı, Fanila, Çamaşır yıkama için file, Ayakkabı boyası, Terlik, Tırnak makası, Makas, iğne iplik, ayak koku giderici toz, Ayakkabı tabanlığı, Havlu, Sabunluk, peçete, ıslak mendil vb. şeyler.

    Ben bu çantayı bol bol doldurdum sonrasında komando olarak yaptım bu arada belirteyim, Tırnak makasını, İğne ipliği, Makası almadılar direk attılar hocam acemide

    İç çamaşırı nacizane tavsiyemdir mutlaka al nedeni şu acemide 1-2 hafta duş alamıyor olacaksın bu süreç yedeği içinde normal eri içinde aynı
    Fanila al abi kesin sıcaklarda gidiyorsan hele çok değiştirirsin duş alamadığın için
    File gerek yok askeriye içinden alırsın genellike acemide çamaşır yıkatmazlar (Tüm gruplar dahil)
    Ayakkabı boyası düz boyalardan alma direk böyle roll on gibi sürülen ayakkabı boyaları var mutlaka al derim saatlerce boya yapmak zorunda kalmazsın
    Terlik titiz birisi isen terlik karışma olayı askeriyede çok alıyor mutlaka bulundur derim farklı bir terlik olsun hocam siyah yada mavi alıyorsanda bir farkı olsun düz olmasın.
    Koku giderici tozu hiç kullanmadım
    Ayakkabı tabanlığı fix alet kesinlikle ortopediklerden al askeriye botları içindekiler kazık gibi yara olur ayakların
    Havlu yine titiz birisi isen mutlaka al derim çünkü askeriye havlu veriyor ama karışma ihtimali çok yüksek o yüzden farklı havlu almakta fayda var
    Sabunluk en gereksiz alet alma
    Peçete içeride temin edebilirsin fakat ben doğuda yaptım temin edemediğim için evden kargo ile bile yollattığım oldu

    Hatırladıklarım şimdilik bunlar. Ha bu arada arkadaşlardan birisi yazmış yastık kılıfı diye mutlak şart hocam tavsiye ederim alabilirsin. fakat izin vermeyeceklerdir takmana sadece geceleri takarsın sonrasında gündüz çıkarman gerekir
    Parfüm ve deodorant mutlaka al derim askerde inan çok lazım oluyor her yerden insan geliyor olduğu için koku vs kötü geliyor insana birde kendi ter kokun ve kamuflaj içerisindeki olan kokun çok rahatsız eder mutlaka al derim.
  • 23-07-2021, 02:26:14
    #9
    TunahanSinmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bol bol iç çamaşırı, Fanila, Çamaşır yıkama için file, Ayakkabı boyası, Terlik, Tırnak makası, Makas, iğne iplik, ayak koku giderici toz, Ayakkabı tabanlığı, Havlu, Sabunluk, peçete, ıslak mendil vb. şeyler.

    Ben bu çantayı bol bol doldurdum sonrasında komando olarak yaptım bu arada belirteyim, Tırnak makasını, İğne ipliği, Makası almadılar direk attılar hocam acemide

    İç çamaşırı nacizane tavsiyemdir mutlaka al nedeni şu acemide 1-2 hafta duş alamıyor olacaksın bu süreç yedeği içinde normal eri içinde aynı
    Fanila al abi kesin sıcaklarda gidiyorsan hele çok değiştirirsin duş alamadığın için
    File gerek yok askeriye içinden alırsın genellike acemide çamaşır yıkatmazlar (Tüm gruplar dahil)
    Ayakkabı boyası düz boyalardan alma direk böyle roll on gibi sürülen ayakkabı boyaları var mutlaka al derim saatlerce boya yapmak zorunda kalmazsın
    Terlik titiz birisi isen terlik karışma olayı askeriyede çok alıyor mutlaka bulundur derim farklı bir terlik olsun hocam siyah yada mavi alıyorsanda bir farkı olsun düz olmasın.
    Koku giderici tozu hiç kullanmadım
    Ayakkabı tabanlığı fix alet kesinlikle ortopediklerden al askeriye botları içindekiler kazık gibi yara olur ayakların
    Havlu yine titiz birisi isen mutlaka al derim çünkü askeriye havlu veriyor ama karışma ihtimali çok yüksek o yüzden farklı havlu almakta fayda var
    Sabunluk en gereksiz alet alma
    Peçete içeride temin edebilirsin fakat ben doğuda yaptım temin edemediğim için evden kargo ile bile yollattığım oldu

    Hatırladıklarım şimdilik bunlar. Ha bu arada arkadaşlardan birisi yazmış yastık kılıfı diye mutlak şart hocam tavsiye ederim alabilirsin. fakat izin vermeyeceklerdir takmana sadece geceleri takarsın sonrasında gündüz çıkarman gerekir
    Parfüm ve deodorant mutlaka al derim askerde inan çok lazım oluyor her yerden insan geliyor olduğu için koku vs kötü geliyor insana birde kendi ter kokun ve kamuflaj içerisindeki olan kokun çok rahatsız eder mutlaka al derim.
    Çok teşekkür ederim özelden yazma şansım var mı ?