Anket Hangisini Alırdın
Toplam Katılımcı Sayısı: 1
Hangisini Alırdın
Freezer X94
%0 (0 Oy)
Dnowman X6
%100,00 (1 Oy)
  • 23-07-2021, 00:51:31
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Freezer x94 ile Snowman x6 soğutucular arasında kararsız kaldım. Sizce hangisi daha iyi ?
    İşelmci ; Amd Phenom tm II X4 965 Processor 3.4 Ghz
  • 23-07-2021, 01:04:49
    #2
    T6 Ultra daha iyi olabilir.
  • 23-07-2021, 01:11:21
    #3
    Teşekkür ederim hocam
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T6 Ultra daha iyi olabilir.