• 22-07-2021, 18:02:01
    #1
    Xiaomi red mi note 10 pro almayı duşünüyorum. Samsung dışında başka bir marka kullanmadim. Şimdi 4-5 senelik göturebilecek bir telefon ariyordum buldum ancak Xiaomi kullananlarada sormak istedim. Memnun musunuz cihazlarınızdan ? ısinma problemi veya başka gözle gorülur sorunları var mı ?
  • 22-07-2021, 18:02:51
    #2
    10 numara telefon. Hiç tereddüt etme
  • 22-07-2021, 18:02:53
    #3
    Çok memnunum
  • 22-07-2021, 18:03:36
    #4
    redmi note 9 pro var memnunum
  • 22-07-2021, 18:03:41
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Redmi Note 8 Pro kullanıyorum, çok memnunum.
  • 22-07-2021, 18:03:58
    #6
    Hocam samsungun ara seviyelerinden geçiyorsanız vay anasını dünya varmış diyeceksiniz
  • 22-07-2021, 18:04:07
    #7
    Fp telefon şartlara gore en ideal telefon
  • 22-07-2021, 18:05:07
    #8
    Samsung ve Xiaomi dışında kullanmam bu saatten sonra.
  • 22-07-2021, 18:05:41
    #9
    Magalimadro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam samsungun ara seviyelerinden geçiyorsanız vay anasını dünya varmış diyeceksiniz
    En düşük modellerden olan M10 dan geçiyorum.