• 22-07-2021, 12:26:03
    #1
    Arkadaşlar herkese merhabalar. Dün benzinlikte yakıt alırken, bundan da koyalım mı arabaya çok iyi gelir, şahlanır dediler. Nedir bu bilen var mı ? Koydurayım mı sonraki sefere ?


  • 22-07-2021, 12:26:49
    #2
    nano teknoloji yazan hiçbir şeye güvenmem 😅
  • 22-07-2021, 12:29:44
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,
    Zararlı şeyler değil enjektör vs. temizleyici görevi görüyor ama würth dışında kullanmıyorum ben. Bu tarz bilinmedik markalar kullanmayın.
  • 22-07-2021, 12:30:04
    #4
    Bayandan temiz şahin S gibi olmuş üstad, bilmediğiniz birşeyi kesinlikle koydurmayın
  • 22-07-2021, 12:30:24
    #5
    ruacoronal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nano teknoloji yazan hiçbir şeye güvenmem 😅
    Gelecekte yaşamayın o zaman
    Koskoca gölü nano teknoloji ile partükülleri parçalayarak tüm pisliğinden arındıran Nano Teknoloji gördüm.
    Bence mükemmel bir buluş.
  • 22-07-2021, 12:31:43
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelecekte yaşamayın o zaman
    Koskoca gölü nano teknoloji ile partükülleri parçalayarak tüm pisliğinden arındıran Nano Teknoloji gördüm.
    Bence mükemmel bir buluş.
    Hayır hocam yanlış anladın. Ben merdiven altı ürünlere nano teknoloji yazanlara diyorum😂
  • 22-07-2021, 12:31:48
    #7
    Alo
    Üyeliği durduruldu
    Para tuzağı kardeşim sakın koydurma , genelde class petrol gibi dandik benzinliklerde satarlar bunları
  • 22-07-2021, 12:34:31
    #8
    Koydurma 30 tlye satıyorlarsa 10 15 tlsi onlara kalıyor satmak için bin bir türlü yalan uydururlar koyucaksanda würth al onu koy
  • 22-07-2021, 12:35:33
    #9
    ruacoronal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam yanlış anladın. Ben merdiven altı ürünlere nano teknoloji yazanlara diyorum😂
    merdiven altı = azraille kumar oynamak