Kurumsal üyeler hakkında - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kurumsal üyeler hakkında
25
●
651
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kurumsal üyeler hakkında
1
2
3
21-07-2021, 19:19:45
#10
emrerusen
hshocasi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
platin üyeler tercihim
^^
21-07-2021, 19:20:22
#11
bymuratmis
Kişilik meselesi aslında. Görüntü bir yere kadar.
21-07-2021, 19:21:16
#12
Homer
Kurumsal olmayanlara kurumsal üyeliğin satılmasını doğru bulmuyorum, farklı bir rütbe çıkartılabilir.
21-07-2021, 19:22:23
#13
Mabel
Mühim olan üyenin rankı değil, hizmeti ve kalitesidir. Bunu analiz etmek de satış konularını ve yorumları, tradeleri inceleyerek; zor değil.
Her hıyarım diyene, tuzla koşmamak lazım.
21-07-2021, 19:23:32
#14
Granny
Hocam hangi hizmetten yararlandınız?
Bildiğim hizmetler ise açıkça konuşmak isterim
21-07-2021, 19:23:33
#15
tacsizkiral
Bunun kurumsallıkla platinlikle alakası olduğunu düşünmüyorum iş ticaret ahlakında bitiyor işini güzel yapmakta bitiyor, karşıdaki kişiye değer vermede bitiyor ,parası ne olursa olsun işini herkese eşit bir şekilde yapmakta bitiyor.
21-07-2021, 19:24:57
#16
smmpanelnet
🏆 SMM-PANEL.NET
şuana kadar çalıştığım 1 kişi var hala da çalışıyorum hakkı yenmez
21-07-2021, 19:26:08
#17
Babyyoda
TUTASI adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kurumsal olmayanlara kurumsal üyeliğin satılmasını doğru bulmuyorum, farklı bir rütbe çıkartılabilir.
katılıyorum en azından vergi levhası istenmeli
EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam hangi hizmetten yararlandınız?
Bildiğim hizmetler ise açıkça konuşmak isterim
kimseyi zan altında bırakmak istemiyorum genel değerlendirmem.
21-07-2021, 19:26:10
#18
Felix
Ben 750 ticareti olan bir arkadaştan ana avrat ne varsa küfür yedim ve kendisi platindi
Premium ile alakası yok yani ^^
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler