Bayramınız nasıl geçiyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bayramınız nasıl geçiyor?
15
●
117
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bayramınız nasıl geçiyor?
1
2
21-07-2021, 18:20:18
#1
emrerusen
Bayramınız nasıl geçiyor? Biraz tempolu ve yorucu geçiyor diyebilrim şahsım adına
21-07-2021, 18:21:08
#2
berkaydemirel
Evde yatıyorum hiçbir şey yaptığım yok 😊
21-07-2021, 18:21:37
#3
DenqeSiz
Nerde o eski bayramlar şimdi hiç tadı yok
21-07-2021, 18:22:03
#4
BaTuhan38
Geçmiyor
21-07-2021, 18:22:17
#5
YellowTiger
Çok sıcak hiç güzel geçmiyor
21-07-2021, 18:22:19
#6
Sevdalilar
Vallah gözümü açtım UK den vergi kitlediler 90 sterlin moralim bozuk
21-07-2021, 18:22:34
#7
Maxcom
Kurumsal Üye
Otururken terliyorum
21-07-2021, 18:23:07
#8
emrerusen
maxcom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
otururken terliyorum
+999
21-07-2021, 18:26:56
#9
clogens
Çok sıcak ve sıkıcı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler