• 21-07-2021, 18:20:18
    #1
    Bayramınız nasıl geçiyor? Biraz tempolu ve yorucu geçiyor diyebilrim şahsım adına
  • 21-07-2021, 18:21:08
    #2
    Evde yatıyorum hiçbir şey yaptığım yok 😊
  • 21-07-2021, 18:21:37
    #3
    Nerde o eski bayramlar şimdi hiç tadı yok
  • 21-07-2021, 18:22:03
    #4
    Geçmiyor
  • 21-07-2021, 18:22:17
    #5
    Çok sıcak hiç güzel geçmiyor
  • 21-07-2021, 18:22:19
    #6
    Vallah gözümü açtım UK den vergi kitlediler 90 sterlin moralim bozuk
  • 21-07-2021, 18:22:34
    #7
    Kurumsal Üye
    Otururken terliyorum
  • 21-07-2021, 18:23:07
    #8
    maxcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otururken terliyorum
    +999
  • 21-07-2021, 18:26:56
    #9
    Çok sıcak ve sıkıcı