Kısayolu olması güzel. Bazı forum üyeleri hala gece modundan bi haber oldukları için bazen konularında mesajı yazdıktan sonra font rengi temaya göre default seçilmesine rağmen üzerine tekrar siyah rengi çekiyorlar. Mesajı okuyabilmek için kısayoldan gündüz moduna alıyorum hemen.