• 19-07-2021, 00:38:54
    #1
    berberler hangi marka model kullanıyor bilen var mı ?
  • 19-07-2021, 00:40:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Wahl iyidir ama ucuz yan sanayi olanları değil.
  • 19-07-2021, 00:40:23
    #3
    Moser
  • 19-07-2021, 00:43:32
    #4
    ulagetlo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    berberler hangi marka model kullanıyor bilen var mı ?
    Beraberlerin sıklıkla kullandığı bir model:
    Powertec TR258

    Ben de kullanıyorum.

    Her 10 berberden 9 unda vardır herhalde.
  • 19-07-2021, 00:48:03
    #5
    Moser Chrom2Style kullanıyorum.Memnunum.
  • 19-07-2021, 01:02:51
    #6
    Platin üye
    konuyu okuyayım dedim kendimi trendyolda buldum ve 1 tane makine satın aldım ne zamandır aklımdaydı garip bir akşam oldu benim için https://www.cimri.com/tiras-makinele...tlari,42310764 videolarını ızledım iyi geldi bana
  • 19-07-2021, 01:15:28
    #7
    Zamanında teknosadan aldığım set vardı ama adını çıkaramadım. Berberler bunu kullanıyor demişlerdi. Remington olabilir. Berbat ve ötesi diyebilirim. Favorileri bile almıyordu
  • 19-07-2021, 11:18:36
    #8
    Powertec TR 5000 modelini bir yılı aşkın süredir kullanıyoruz. Profesyonel bir makina berberler de kullanıyor.