• 19-07-2021, 00:21:30
    #1
    Vantilatör açıp uyumak sağlık açısından zararlı mı. Deneyen varmı
  • Kabul Edilen Cevap
    • Ben zamanlayıcı modunda kullanıyorum 30 Dakika sonra kapanıyor, fazlası zarar çarpar adamı hasta olursun.
  • 19-07-2021, 00:22:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yok hocam zararlı değil. Mesela ben kavruluyorum keşke bir vantilatör olsa diyorum. İmkanım olsa her tarafı klima ile donatirdim.
  • 19-07-2021, 00:23:16
    #3
    Evet sürekli üstünüze gelmemesi lazım
    • A.AY
    A.AY bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-07-2021, 00:23:21
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Grafik Tasarımcı
    Ben zamanlayıcı modunda kullanıyorum 30 Dakika sonra kapanıyor, fazlası zarar çarpar adamı hasta olursun.
  • 19-07-2021, 00:23:52
    #5
    Vantilatör başı çok ağrıtabilir. Onun yerine klimayı düşük fanla çalıştırıyorum. Gece uyurkense hiç kullanmıyorum.
  • 19-07-2021, 00:24:03
    #6
    Bende baş ağrısı yapıyor ama kafası sağa sola dönerek çalışıyorsa sorun yok
  • 19-07-2021, 00:25:57
    #7
    Olabilecek rahatsızlıklarıda sayayım hatta miyalji, sinüzit varsa kronik baş ağrısı, üşütme vs.
  • 19-07-2021, 00:26:23
    #8
    Valla hocam benim başımda 7/24 sabit bana doğru çalışıyor ve hiç birşey olmuyor hem yatarken hem PC başında 😂
  • 19-07-2021, 00:28:39
    #9
    Sabah uyandığında boğazda ve burunda kuruluk, sinüslerde aşırı doluluk ve tıkanıklık. Acaba hasta mı oldum hissiyle uyanırsın.