Vantilatör Açıp Uyumak Zararlı mı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vantilatör Açıp Uyumak Zararlı mı
15
●
292
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Vantilatör Açıp Uyumak Zararlı mı
1
2
19-07-2021, 00:21:30
#1
A.AY
Vantilatör açıp uyumak sağlık açısından zararlı mı. Deneyen varmı
Kabul Edilen Cevap
Brenline
1 Beğeni
Mesaja Git
Ben zamanlayıcı modunda kullanıyorum 30 Dakika sonra kapanıyor, fazlası zarar çarpar adamı hasta olursun.
19-07-2021, 00:22:31
#2
Alperennn
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yok hocam zararlı değil. Mesela ben kavruluyorum keşke bir vantilatör olsa diyorum. İmkanım olsa her tarafı klima ile donatirdim.
19-07-2021, 00:23:16
#3
Misafir
Evet sürekli üstünüze gelmemesi lazım
A.AY
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
19-07-2021, 00:23:21
#4
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Brenline
Grafik Tasarımcı
Ben zamanlayıcı modunda kullanıyorum 30 Dakika sonra kapanıyor, fazlası zarar çarpar adamı hasta olursun.
19-07-2021, 00:23:52
#5
Bip
Vantilatör başı çok ağrıtabilir. Onun yerine klimayı düşük fanla çalıştırıyorum. Gece uyurkense hiç kullanmıyorum.
19-07-2021, 00:24:03
#6
XrDevil
Bende baş ağrısı yapıyor ama kafası sağa sola dönerek çalışıyorsa sorun yok
19-07-2021, 00:25:57
#7
Misafir
Olabilecek rahatsızlıklarıda sayayım hatta miyalji, sinüzit varsa kronik baş ağrısı, üşütme vs.
19-07-2021, 00:26:23
#8
ByMalicious
Valla hocam benim başımda 7/24 sabit bana doğru çalışıyor ve hiç birşey olmuyor hem yatarken hem PC başında 😂
19-07-2021, 00:28:39
#9
zego
Sabah uyandığında boğazda ve burunda kuruluk, sinüslerde aşırı doluluk ve tıkanıklık. Acaba hasta mı oldum hissiyle uyanırsın.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler