• 18-07-2021, 00:16:57
    #1
    Pazartesi günü adıma önemli bir kargo verilecek. Kargolar arife günü yarım gün mü çalışıyor? Birde bayramda çalışacaklar mı?
  • 18-07-2021, 00:17:33
    #2
    Arefe yarım gün çalışır bayramda çalışmazlar
  • 18-07-2021, 00:17:55
    #3
    Hocam bazı firmalar yarın gün çalışıyor
    Hangi firma olduğunu söylerseniz daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz
  • 18-07-2021, 00:19:15
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
  • 18-07-2021, 00:19:46
    #5
    Bayramda çalışmazlar arefe gününü bende merak ediyorum. (PTT)
  • 18-07-2021, 00:30:05
    #6
    Maalesef çalışmıyorlar. Kargolarımızın çoğu teslim tarihi kaynaklı olarak patladı. Aslında ihtiyacı olan personellere çift mesai teklif ederek çalıştırsalar iyi olurdu.
    Hem işine gelecek personeller var. Hemde kargolar patlamazdı. Tabi şunu önemle aktarıyorum " Çift mesai ve gönüllü olarak " çalışan personeller ile diyorum.
    Zorunlu çalıştırılsın demiyorum. Sonra yanlış anlaşılmasın. Bizim kargocuların çoğu bunu istiyor çünkü bayram sonrası da onları 2 katı iş ile sıkıştırıyorlarmış.
    Bundan şikayet ediyorlar.