Merhaba iyi akşamlar.
Sizce bu araç bu fiyata alınır mı dostlar?
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...37844493/detay
Sizce bu araç alınır mı?
12
●166
- 17-07-2021, 23:30:0595.000 tl lienaya vereceğine aynı paraya Alman wv jetta neden değerlendirmiyorsun ? Ve daha farklı bir sürü alternatif varken neden bu paraya bu araba??
- 17-07-2021, 23:31:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Lineaya göre çok para bence
- 17-07-2021, 23:33:292015 modeli, 50-60 bin km de ben 95 e koydum, ama tüp yok bende model yılı biraz daha yüksek bulabilirseniz daha iyi olur. tüp olduğu için az yakar haliyle ama performans beklemeyin, 75 bg atmosferik motor yok. ekleme yapayım; yılına, km'sine göre bi tık fiyat yüksek geldi, 85-86 bandına alabilirseniz iyi olur kanımca. ama galeri oldugu için zor.
aynı arabanın 2015 modeli mevcut bende, aynı paketi hatta. ben düz mantık adamıyım biraz sanırım, genç olsun, sorun çıkarmasın. temiz olsun, ustayla kanki etmesin mantığımdayım. hani 20 yasında araba alacağıma 5-6 yasında alayım diye düşünüyor insanlar bazen, ama sizin bakıs acınızda doğru hocam tabionlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-07-2021, 23:35:0199 binde bu yaştaki araca neden lpg takılır.
iki seçenek var araba çok temizdi ikinci sahibi aldı lpg taktı satıyor.
yada araç çok km devirdi ama 99 bin diye satıyorlar kritik bir kilometre ama lpg eskiyse kilometre yalandır