• 15-07-2021, 21:46:17
    #1
    Merhabalar ben Edip Baran,
    Ben yüzyüze birkaç kartvizit, fatura ,afiş ve websitesi (Orta seviye) hazırlayıp sattım.
    Bu işi buradan nasıl yapabilirim, güvenirliği ne kadar bilmek istiyorum.
    Bana bu konuda nerede ne yapmam gerektiğini anlatan birine ihtiyacım var.
    Teşekkürler şimdiden.
  • 15-07-2021, 21:48:51
    #2
    Ticaret yapacağın adamın ticaret puanına bak, yüksekse genelde sıkıntı olmaz. Şu an hiç ticaret puanınız olmadığı için size hep önce iş sonra para diyeceklerdir. Bu gayet normal, ticaret puanınız +40 +50 olduktan sonra biraz daha güven verirsiniz.
    • edipbaranavci
    edipbaranavci bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-07-2021, 21:50:40
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret yapacağın adamın ticaret puanına bak, yüksekse genelde sıkıntı olmaz. Şu an hiç ticaret puanınız olmadığı için size hep önce iş sonra para diyeceklerdir. Bu gayet normal, ticaret puanınız +40 +50 olduktan sonra biraz daha güven verirsiniz.
    Teşekkürler
  • 15-07-2021, 21:51:21
    #4
    Hayırlı akşamlar öncelikle, yapmanız gerekn ilk iş kategori ve forum kurallarını gözden geçirmek.Yeni üyeler ilk 1 ay ve 5 ticaret puanına ulaşmadan ticari konu açamazlar. Premium üyelik aldığınız da bu şartları taşımanıza gerek yok. Dolandırılmamak ve sonrasında yaptığınız işten üzülmemek için dışarıda nasılsa buradada önce ücret daha sonra iş üzerinden çalışırsanız sorun kalmaz. Birde çok fazlasıyla whatsapp numaranız üzerinden ben buyum şuyum diyen kişilerden r10 pm üzerinden ben şu an şu şu numara ile konuşuyorum bu sizmisiniz diye teyit almadan ne ücret transfer edin nede işinizi teslim edin.
  • 15-07-2021, 21:53:28
    #5
    blackblade32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı akşamlar öncelikle, yapmanız gerekn ilk iş kategori ve forum kurallarını gözden geçirmek.Yeni üyeler ilk 1 ay ve 5 ticaret puanına ulaşmadan ticari konu açamazlar. Premium üyelik aldığınız da bu şartları taşımanıza gerek yok. Dolandırılmamak ve sonrasında yaptığınız işten üzülmemek için dışarıda nasılsa buradada önce ücret daha sonra iş üzerinden çalışırsanız sorun kalmaz. Birde çok fazlasıyla whatsapp numaranız üzerinden ben buyum şuyum diyen kişilerden r10 pm üzerinden ben şu an şu şu numara ile konuşuyorum bu sizmisiniz diye teyit almadan ne ücret transfer edin nede işinizi teslim edin.
    Bilgileriniz için teşekkürler