Merhaba,
PaybyMe ile çalışan arkadaşlara bir sorum olacak..
Mobile ödeme , Kredi kartı havale ve EFT ödemelerinde vade durumlarınız ve komisyon oranlarınız nedir ?
Eğer ilgili firma ile özel bir anlaşmanız var ve buna bağlı komisyonlarınızda revize durumu var ise belirtmeyin lütfen. Default tanımlanan vade ve komisyon oranlarını merak ediyorum.
Dijital ürün sektörü için.
PaybyMe İle Çalışanlar
0
●110