• 11-07-2021, 22:47:24
    #1
    Böyle alakasız yerlerden son zamanlarda sıkça mesaj gelmeye başladı. Genelde forumda iş yaptığımız için numaramızı verebiliyoruz.
    Bu verileri kim veriyor bunlara?
    Uğraşmak istemiyordum ama Devam ederse bu işin üzerine gideceğim.
    İnsanların izni olmadan verileri kimse kullanamaz, kullanmamalı
    Bu durumu yaşayan var mı?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 11-07-2021, 22:49:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yüzsüzleri şikayet bile etsen dönderirler dolaştırırlar seni haksız çıkarırlar. Böyle bir sistemin kurbanıyız maalesef
  • 11-07-2021, 22:50:00
    #3
    Sosyal Medya Uzmanı ⭐
    Şikayet edin çok büyük cezaları var.
  • 11-07-2021, 22:52:38
    #4
    İptal linki yok izniniz yok direk şikayet edin hocam hiç beklemeyin
  • 11-07-2021, 22:53:44
    #5
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    HizliResim.Net
    Burdan şikayet edebilirsiniz. https://tiss.gtb.gov.tr/
  • 11-07-2021, 23:35:58
    #6
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdan şikayet edebilirsiniz. https://tiss.gtb.gov.tr/
    Ediyorum birazdan. Teşekkürler
  • 11-07-2021, 23:52:17
    #7
    Gtb uzerinden şikayet edin direk ceza aliyorlar
  • 12-07-2021, 00:02:02
    #8
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gtb uzerinden şikayet edin direk ceza aliyorlar
    Az önce yukarıdaki linkten başvurdum. Bakalım neler olacak