Böyle alakasız yerlerden son zamanlarda sıkça mesaj gelmeye başladı. Genelde forumda iş yaptığımız için numaramızı verebiliyoruz.
Bu verileri kim veriyor bunlara?
Uğraşmak istemiyordum ama Devam ederse bu işin üzerine gideceğim.
İnsanların izni olmadan verileri kimse kullanamaz, kullanmamalı
Bu durumu yaşayan var mı?