Sağ tık - incele - Nasıl Yaparım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sağ tık - incele - Nasıl Yaparım
7
●
176
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sağ tık - incele - Nasıl Yaparım
11-07-2021, 12:30:52
#1
Akbas
S.a
Nasıl yaptığımı unuttum.Sağ tık incele dediğimde bir tarayıcı daha acıp kaynak kodları orada gösteriyor chrome. Nasıl yan sekemeye yapabilirim ayarlayabilirim ?
11-07-2021, 12:34:20
#2
rowCount
Merhaba
Açılan sekme de sağ taraf da ayarları var hocam mobilim şuan eğer resim ilave ederseniz işaretleyip gösterebilirim
11-07-2021, 12:34:43
#3
leaver
Aleyküm Selam
Sağ tık sayfa kaynağını görüntüle sanırım hocam
11-07-2021, 12:36:07
#4
AcilCreative
ctrl +u
11-07-2021, 12:36:32
#5
bahriyuksel
CTRL + SHIFT + I
kombinasyonunu kullanarak yapabilirisin
11-07-2021, 12:38:29
#6
SerkanAks
Aradığın yer dock side sanırım
11-07-2021, 12:45:25
#7
ROAS
f12
11-07-2021, 14:42:11
#8
Akbas
Teşekkürler arkadaşlar.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler