winpeace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalıntı kartla alışveriş
36
●2.171
- 11-07-2021, 18:10:19SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleöneriniz nedir? kaspersky gibi programlar telefonda işe yarar mı?SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2021, 18:25:2835/35 tüm antivürslerden geçebilen encrypterler mevcut bu yüzden antivirüs programları kullanımı zaman zaman sökmüyor ben şu yolları tercih ediyorumwinpeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.olarak apk çok indirmem yada normal uygulama indiriceksem verdiğim izinlere dikkat ederim
2.olarak public internet ağlarını kullanmam kesinlikle ama kesinlikle kullanmam
3.olarak telefonum gereksiz ısındığı takdirde direk yedekleme yapar ve kontrole götürürüm eğer donanımsal sıkıntısı yok ise format atıp ardından backtrack r35 gnome işletim sistemi üzerinden usb bağlantısı kurup işletim sistemini telefonun elle kurarım yada sıfırdan tekrar kurarım
4.olarak eski model telefon kullanırım genelde çünkü yeni model telefonlarda sızıntılar daha ağırlıkta oluyor bunu şu şekilde açmam gerekirse eski nesil telefonlarda bluetooth yok iken şimdikilerde bluetooth mevcut ve haliyle bluetooth sızıntısı yapılabilir bu şekilde düşünmek gerek
5.olarak oltalama yöntemine kurban gitmemek için site url'lerini komple kontrol eder buna göre giriş yaparım
6.olarak wp gibi otomatik indirmeye sahip olan uygulamaların her birini otomatik indirmesini kapatırım
7.olarak şifrelerim Bir küçük, bir büyük, (,.-*/) işaretler, rakam kombinasyonundan oluşur ve genelde 10 hane üstü olur bu şifrelerimi asla herhangi bir şekilde ne kağıt nede dijital ortamda kaydederim genelde ezberlerim.
8.olarak gereksiz sd kart kullanmam genelde hep telefonumda takılı tutmam işim oldukça telefonuma takıp yedekleme yaparım bazende gerektiğinde gmail hesaplarını açıp orada yedek alır ardından telefondan çıkış yaparım bu sayede telefonuma anlık bağlantı atılsa bile açık duran gmail hesabı yada takılı duran bir sd kart olmaz hackleyenin elinde hiç bişey bulunmaz
9.olarak wp gibi kullanmış olduğum uygulamalarda yedek almam eğer olursa alcağım yedekleri gmailde kısmi sürede açık tutarım
10.olarak dgmail dediğimiz bir gmail açarım oda telefon kullansın diye açarım bu gmail hesabı ile hiç bir yere kaydolmam
daha çok yöntem var hocam şuanlık aklıma bunlar geldi - 11-07-2021, 19:11:05Hizmet aldığınız ödeme kuruluşuyla görüşün. Chargeback yapıldığında hangi bilgi ve belgeleri talep ediyorlar öğrenin. Bu bilgileri, belgeleri mutlaka isteyin, saklayın. Bu şekilde başınız ağrımaz. Fakat istedikleri bilgi ve belgeleri temin edemezseniz ödemeleri size yansıtabilirler.
- 12-07-2021, 00:54:43o konuda içiniz ferah olsun, payhesap hemen sizi arayıp bilgi veriyor. Sitemi açtığım ilk hafta 3-4k chargeback yedim fazlasıda olabilir. Şüpheli olan işlemleride iade edip üyelikleri kapatmıştım.ozenorhan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2021, 08:40:49Bu dedikleriniz abartıdan başka birşey değildir, insanlar rusların çinlilerin custom romlarını kuruyor, root olmayan cihaza rat atmak zor ama imkansız değildir paranoyak olmaya gerek yok aptal olmadıktan sonra virüs yemeniz imkansıza yakın.SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2021, 09:18:44abartı değil, gerçekler bunlar root olan yada olmayan cihaza rat atmak fark etmiyor bunu araştırmanız gerek.niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden rat'ın siber saldırılarda 1.derece unsur tehdit olduğunu biliyormusunuz? çünkü direk life attacks bu saldırı yöntemi üzerinden yapılmakta günümüzde rat saldırısı yapan bir kısım topluluk sırf bu iş üzerinden para kazanmakta. - 12-07-2021, 10:19:14Cihazı ısındı diye format atmak gerçek mi ?SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık anti virüs programları sezgisel çalışıyor bunu sizde biliyorsunuz virüsün veri tabanında olmasına gerek yok davranışlarından anlayabiliyor.Bu forumda sorun kimse windows defender ı beğenmez ama ben bilgisayarcı yım windows 10 a 2-3 yıldan beri virüs yedi diye 1 pc ye format attığımı hatırlamıyorum demek istediğim keylogger rat işleri eskisi kadar kolay değil,keza android platformunda da hem google hem üreticiler gerekli önlemi alıyor tabiki %100 güvenli değil olması da mümkün değil.Ama panik yapmaya gerek yok forumda anket açalım 10 kişi çıkar mı bu güne kadar rat yemiş.
Kısaca zaten her zaman tehlikede yiz dışarda bile gasp ve saldırıya uğrama ihtimali var iken sanal ortamda neden olmasın ?
