• 10-07-2021, 00:53:48
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girebiliyor ama bir şey yapamıyor diye biliyorum hocam. Bir de çözümlendirilemeyen şikayet konularıyla ilgili olarak destek isteyebiliyorlar sanırım. Az önce birçok insanı mağdur eden bir üye sözde mağdurlara nasıl ulaşabilirim diye alaycı bir konu açmıştı. Yetmedi ibanımı atınca bana hakaret etti😄 Banlıyken banlanmak ilk defa yaşanacak sanırım bu üye sayesinde😄
    Link atar mısınız merak ettim.
  • 10-07-2021, 00:55:48
    #11
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girebiliyor ama bir şey yapamıyor diye biliyorum hocam. Bir de çözümlendirilemeyen şikayet konularıyla ilgili olarak destek isteyebiliyorlar sanırım. Az önce birçok insanı mağdur eden bir üye sözde mağdurlara nasıl ulaşabilirim diye alaycı bir konu açmıştı. Yetmedi ibanımı atınca bana hakaret etti😄 Banlıyken banlanmak ilk defa yaşanacak sanırım bu üye sayesinde😄
    Sizin bahsettiğiniz başka bir durum. Bazı şikayet konuları açılınca üyenin tavrına göre veya şikayete göre profili sadece o şikayet konusuna yazabileceği şekilde kısıtlanır. Böylelikle şikayet konusunu görmezden gelip forumda takılmaz.
  • 10-07-2021, 00:57:37
    #12
    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Link atar mısınız merak ettim.
    Buyrun hocam https://www.r10.net/ban-cezasi-sorun...post1080515383
  • 10-07-2021, 01:02:23
    #13
    Mesaj yazamaz ve konu acamaz banliysa.