Amerika ve Kanada kargo hk.
31
●281
- 10-07-2021, 22:48:44İşin yoğunluğuna bağlı olarak 10x10x3 max 0.7kg gönderilerim olacak. USA ve Kanada için. Tahminimce ayda en az 5 kargom olur.TrakyAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2021, 22:57:01Evet Etsy grubu Hocam orası.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnek teklif aldım diğer mesajda belirttiğiniz ölçü ve kg'ye göre.

- 10-07-2021, 23:15:49Çok teşekkürler, hangi eyalet için baktınız?Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2021, 23:21:30Direk abd olarak baktim HocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2021, 23:22:10O gruba ben giremiyorum sanırım sadece hizmet alanlara özel, direkt link tarzında bir şey var mı fiyat teklifi alabilecğeim sitenin.Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2021, 23:24:25Dhl müthiş bir maliyet çıkartıyor. Anlayamadım bir türlü nasıl bir çalışma sistemleri var.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2021, 23:47:16Hocam belki kapıdan kapıya eklediğinizde fiyat değişiklik gösterebilir. Rastgele bir posta kodu ile deneyebilri misiniz?Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
