Babamın telefonu bozulmuş açılmıyor ve kapanmıyor. Ses kısma + güç düğmesi + kapatma düğmesine basılı tuttum ve karşıma mavi bir ekran geldi. Ses arttırma düğmesine bir kere bastıktan sonra downloading ekranı geldi. Ve bu ekranda kaldı. Ne yapmalıyız?
