• 06-07-2021, 17:40:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar
    Babamın telefonu bozulmuş açılmıyor ve kapanmıyor. Ses kısma + güç düğmesi + kapatma düğmesine basılı tuttum ve karşıma mavi bir ekran geldi. Ses arttırma düğmesine bir kere bastıktan sonra downloading ekranı geldi. Ve bu ekranda kaldı. Ne yapmalıyız?
  • 06-07-2021, 17:41:31
    #2
    boot menüsündesiniz ses açma + power +orta tuşu basılı tutun düzelecektir
  • 06-07-2021, 17:41:41
    #3
    Merhabalar, telefonun kapama tuşuna 20 saniye boyunca basılı tutun, kapanıp açılacak. Açılma esnasında takılma oluyorsa recovery format atabilirsiniz.

    Örnek video:

    https://youtu.be/UqOc4EkMEBE
  • 06-07-2021, 17:42:12
    #4
    güç tuşuna uzun bir süre basılı tut. tamamen kapanana kadar. 2dk bile sürebilir, pes etme. sonra normal bir şekilde aç. düzelecektir
  • 06-07-2021, 17:56:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, telefonun kapama tuşuna 20 saniye boyunca basılı tutun, kapanıp açılacak. Açılma esnasında takılma oluyorsa recovery format atabilirsiniz.

    Örnek video:

    https://youtu.be/UqOc4EkMEBE
    Düzelmedi. O ekrandan çıkılmıyor.
  • 06-07-2021, 18:00:55
    #6
    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzelmedi. O ekrandan çıkılmıyor.
    Google da şu şekilde aratın:
    Telefon Model Numarası + odin ile stok rom atma

    Bilgisayara bağlayarak stok rom atarsanız sorun çözülür. Veriler silinir. Ayrıca telefon yurtdışı cihazı ise imei gider bilgilerinize...