eğer parayı harcamayıp aylarca yıllarca tutayım diyorsanız faiz saçma olur.
Neden saçma olur? Diye soruyorsanız geçmiş 3 yıla bakın karşılaştırın: Faize atan, dolar alan vs. diye bi karşılaştırma yapın hatta o zamanlar için arabayı da ekleyebilirsiniz birde şimdi bakın. Ama ben aylık gelen parayı harcayayım istediğim gibi anaparamı alayım derseniz onu bilemem