Anket Araba lüks müdür
Toplam Katılımcı Sayısı: 279
Araba lüks müdür
Evet
%12,19 (34 Oy)
Hayır
%84,95 (237 Oy)
Kararsız
%2,87 (8 Oy)
  • 06-07-2021, 22:50:38
    #46
    Şahsen benim için lüks para ile alakasızdır. Ben ihtiyaç dışı olanak olarak görürüm.
    Bugün iş için bir araba, ev için bir araba gerekiyorsa markası parası masrafı önemli değil. Bu bir ihtiyaçtır ve lüks kategorisine girmez. Ne zaman ki bu olanağım ihtiyaç dışı olur işte bu lükstür. Yani benim 1 ay boyunca hiç durmadan sakız çiğneyebilmek için aldığım 2 koli sakız da lüks ancak sahip olduğum bilmem kaç bin liralık araba lüks değildir.
  • 06-07-2021, 23:35:58
    #47
    Temel ihtiyaç değil ama olması Hayatımızı kolaylaştırıyor. Herkesin şahsi arabası demek daha çok co2 üretimi demek. daha çok trafik demek. Ama insanın hayatını ciddi anlamda kolaylaştırıyor.
  • 07-07-2021, 01:19:05
    #48
    İhtiyaçtır
  • 07-07-2021, 08:20:02
    #49
    Bizim ülkede lüks avrupa ülkelerinde hobi ihtiyaç. Adamlar 20k euroya mersoya biniyor ben 3 sene önce 20kya polo aldım 50k olmuş şimdi
  • 07-07-2021, 08:41:13
    #50
    c180 ihtiyaç maserati lüks
  • 07-07-2021, 10:30:04
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Ülkemizde bırak arabayı LPG bile lüks
  • 07-07-2021, 11:49:02
    #52
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Bence bulunduğunuz konuma göre değişir. Örneğin hastahane benim evime sadece 3-4 dakika mesafede metrobüs 10 dakika mesafede, otobüs durakları evime 3-4 dakiak mesafede ben gitmek istediğim yere toplu taşıma ile kolayca ulaşabiliyorum ayrıcada evden çalışıyorum çok bir yere gitmiyorum. Şuana kadarda aile olarak özel günler haricinde arabaya ihtiyaç duymadık. Olması güzel olurdu ancak olsaydıda haftanın 5-6 günü kapımda yatacaktı hiç kullanmayacaktım. Acil durumlardada taksi kullanmayı tercih ediyorum. Eğer olsaydı, kasko,sigorta, bakım,arıza felan derken benim için çok büyük bir külfiyet olacaktı. Bence benim için lüks. Ancak sürekli gezerek iş yapanlar ve aile için kesinlikle ihtiyaç.
  • 07-07-2021, 13:54:09
    #53
    Canın sıkılır basarsın gidersin bi yerlere , acil hastan olur gidersin , yazın tatile çıkarsınlar işini görür