• 06-07-2021, 12:55:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bayram sürecinde aşı olmayan şahıslar yolculuk yapabilirmi bilgisi olan varmı yasak gelecekmi ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Ben 2. Dozu asla olmayı düşünmüyorum. Vurulurken bile imzalattıkları kağıtta neler yazıyor dikkatlice okuyun. Ben hayatımda ne zaman aşı vurulsam 1 güne kendime geliyordum. Ama bu aşı yı vuruldum 4-5 gün kendime zor geldim. Aşı zorunlu tutulmamalı. Ve ben Yüksek devlet görevlilerin bu aşıyı kendilerinin vurulduklarına inanmıyorum.
  • 06-07-2021, 12:57:18
    #2
    Yapabilir hocam, aşı olmayanlara kısıtlama geldiğini duymadım.
  • 06-07-2021, 12:58:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Seokoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapabilir hocam, aşı olmayanlara kısıtlama geldiğini duymadım.
    Öyle bir söylenti mevcut diye duydum
    Ben şahsen aşı olmak istemiyorum kendi düşüncem ile seyahat ederken sorun yaratırmı diye sordum
  • 06-07-2021, 12:58:47
    #4
    Aşı olmamak da bir özgürlüktür.
  • 06-07-2021, 13:00:08
    #5
    Mustf_sr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir söylenti mevcut diye duydum
    Ben şahsen aşı olmak istemiyorum kendi düşüncem ile seyahat ederken sorun yaratırmı diye sordum
    Sıkıntı yaratmaz hocam, henüz dünyada böyle bir yasak yok, Türkiye tek başına şehirler arası ulaşımı kısıtlayacak bir karar almaz.
  • 06-07-2021, 13:05:56
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Ben 2. Dozu asla olmayı düşünmüyorum. Vurulurken bile imzalattıkları kağıtta neler yazıyor dikkatlice okuyun. Ben hayatımda ne zaman aşı vurulsam 1 güne kendime geliyordum. Ama bu aşı yı vuruldum 4-5 gün kendime zor geldim. Aşı zorunlu tutulmamalı. Ve ben Yüksek devlet görevlilerin bu aşıyı kendilerinin vurulduklarına inanmıyorum.
  • 06-07-2021, 13:08:32
    #7
    Şu anlık öyle bir yasak yok ancak eğer virüsün yeni dalgaları gelirse bence gelir.
  • 06-07-2021, 13:37:58
    #8
    Umarım aşı olmayanlara öyle yasaklar ve kısıtlamalar gelir.
  • 06-07-2021, 13:41:32
    #9
    Herhangi bir kısıtlama şu an için evet yok ama, aşı olmayanlara kısıtlama gelmesini dört gözle bekliyoruz. Avrupa'da başladılar bu tarz kısıtlamalara.