Ben 2. Dozu asla olmayı düşünmüyorum. Vurulurken bile imzalattıkları kağıtta neler yazıyor dikkatlice okuyun. Ben hayatımda ne zaman aşı vurulsam 1 güne kendime geliyordum. Ama bu aşı yı vuruldum 4-5 gün kendime zor geldim. Aşı zorunlu tutulmamalı. Ve ben Yüksek devlet görevlilerin bu aşıyı kendilerinin vurulduklarına inanmıyorum.