misafir geldiğinde çok kullandığım yöntem, ebeveyn kontrolü açıyorum. İnternete bağlı ancak wifi simgesinin yanında ünlem çıkıyor. yani internet bağlı ama yok olarak gözüküyor.
hocam nasıl yapılıyor bir de engellesem fark ederler mi?
teşekkürler
wifi ağına bağlanmayı engelliyor fark edilebilir misafir ağ diye birşey var bazı modemlerde İnternet hızını iyice düşürüp bu wifiyi verirseniz sorun çözülür