• 05-07-2021, 13:45:44
    #1
    Merhaba benim şimdi askerden dolayı son dönem kayıt yaptırmadığım bir açık öğretim okulum mevcut şimdi ben yaz okuluna kayıt yaptırsam öğrenci durumum aktife düşer mi en önemlisi ise öğrenci Akbil’im tekrardan aktif olur mu? Aöfü arıyorum bir şey bildikleri yok.
  • 05-07-2021, 13:46:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kayıt yenileme zamanını beklemeniz lazım.
  • 05-07-2021, 13:46:42
    #3
    alo 153
  • 05-07-2021, 13:47:35
    #4
    Senenin başında akbiliniz güncelmiydi?
  • 05-07-2021, 13:48:46
    #5
    rahmia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senenin başında akbiliniz güncelmiydi?
    Yok değildi çünkü askerdeydim
  • 05-07-2021, 13:49:16
    #6
    iremsena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alo 153
    Onlarda bilmiyor ne yazık ki
  • 05-07-2021, 13:50:22
    #7
    horabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlarda bilmiyor ne yazık ki
    Onlar bilmiyorsa problem çok büyük, çünkü yetkililer onlar en azından bu konuda bilgi sahibi olması gereken kişiler onlar, açık öğretim için akbil veriyorlardı fakat yaz okulu için aynı şey geçerli mi her hangi bir bilgim yok maalesef..
  • 05-07-2021, 13:51:21
    #8
    Böyle giderse öğrenci Akbil’ini kullanmayan birini bulacağım ya