Merhaba benim şimdi askerden dolayı son dönem kayıt yaptırmadığım bir açık öğretim okulum mevcut şimdi ben yaz okuluna kayıt yaptırsam öğrenci durumum aktife düşer mi en önemlisi ise öğrenci Akbilim tekrardan aktif olur mu? Aöfü arıyorum bir şey bildikleri yok.