• 04-07-2021, 20:55:45
    #1
    Malum kişi yurda geldi, önümüzdeki günlerde yaşanacak gelişmeler için bir sürü varsayım ortada geziyor olsa da en merak ettiğim konu; videodaki çiftlik ne oldu ? Onca makinayı da kaçarken götüremediğine göre, o cihazların akibeti ne oldu? Bakalım o konu aydınlanacak mı? Merakla bekliyorum.


    https://youtu.be/mHL6w1x1X0E
  • 04-07-2021, 20:58:18
    #2
    Bende merak ettim şimdi hocam
  • 04-07-2021, 20:58:25
    #3
    devlet kendine btc kasiyor
  • 04-07-2021, 20:58:37
    #4
    emeklilere zam buradan geliyor hocam
  • 04-07-2021, 20:59:26
    #5
    Bence boşuna teslim olmadı. 2 ihtimal geliyor aklıma;
    1 yurt dışında mafya parasına çöktü,
    2 yurt dışında parayı katladı ve buraya gelip anlaşarak mağduriyetleri giderip kendini aklayacak(!) yani ev hapsi vb. bir şey ile yırtacak.
  • 04-07-2021, 21:01:08
    #6
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence boşuna teslim olmadı. 2 ihtimal geliyor aklıma;
    1 yurt dışında mafya parasına çöktü,
    2 yurt dışında parayı katladı ve buraya gelip anlaşarak mağduriyetleri giderip kendini aklayacak(!) yani ev hapsi vb. bir şey ile yırtacak.
    2. seçenek ağır basıyor. Mafya parasına çökemez çünkü btc mining yapıyor soğuk cüzdana atsa kimse alamaz. Başka ülkeye gider
  • 04-07-2021, 21:02:21
    #7
    Aşağıdaki videodaki kişinin öne sürdüğü bilgi bana çok mantıklı geldi. O kadar kişiyi dolandırmayı akıl edecek biri parasını kolay şekilde çöp edeceğini düşünmüyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=5rwUFzXL8YQ
  • 04-07-2021, 21:02:41
    #8
    tüm parayı zaten kaçmadan önce coine yatırdı önceden hazırlığını yaptı sonrada kaçtı
  • 04-07-2021, 21:03:02
    #9
    Sedat reis tosuncuk olayına da el atsa keşke. Neden geldi, kimlere ne vaatler verildi vs vs.