temanın orjinalini atabilecek varmı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
temanın orjinalini atabilecek varmı
3
●
71
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
temanın orjinalini atabilecek varmı
03-07-2021, 14:10:40
#1
Lowyer
merhaba arkadaşlar bir site buldum teması aşırı hoşuma gitti fakar orjinalini bulamadım
tema bu arakdaşlar isteyen olursa siteyide atarım bakar reklam olmasın diye koymadım
03-07-2021, 14:14:45
#2
uzmanforum
Özel bir script..
03-07-2021, 14:15:33
#3
Lowyer
uzmanforum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Özel bir script..
nasıl anladınız hocam
03-07-2021, 14:21:33
#4
uzmanforum
Lowyer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nasıl anladınız hocam
Sitenin adresini buldum
lolhesabim .com
inceledim. Özel yazılmış bir script...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler