Bu filmin adı neydi?
6
●116
- 01-07-2021, 22:04:21Olay; yalan olmasın sanırım bir otoparkta başlıyordu. Çok meşhur bir yıldız idi. Filmin adını hatırlayamadığım gibi başrolünde adını hatırlayamıyorum. Bu adama otoparkta en az 6-7 kişi taramalılarla, en az 50 mermi sıkıyordu. Herif ölmüyordu ve sonra alayından intikamını alıyordu. Bi arada ailesi kaçarken çitlere mi ne takılıyordu, yaralanıyordu. Bence iyi anlattım 😀
- 01-07-2021, 22:10:31sharks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleallwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOlmamışmı yaKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 22:12:40Son cümleyi görmeseydim The Punisher derdim. Ancak anlatmanıza göre bu değil.
https://www.youtube.com/watch?v=q7CMnRv8Mqc - 01-07-2021, 22:15:47Aynen değil ama buda güzel. Arşive aldım teşekkür ederim.FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle