Konuyu üste taşıma hk. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konuyu üste taşıma hk.
3
●
209
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Konuyu üste taşıma hk.
01-07-2021, 15:37:17
#1
Misafir
Merhaba hocalarım
Herhangi bir ticaret konumu nasıl üste taşıyabilirim? Sadece 2 adet sabit konu gözükmekte bunların dışında farklı konuları üste çıkarma imkanım var mıdır?
Saygılar.
Kabul Edilen Cevap
teknoft
2 Beğeni
Mesaja Git
Konu içerisinden ;
Konu işlemleri > Konuyu yukarı taşı dediğinizde taşıyacaktır.
Sonrasında o panelde de görebilirsiniz konuyu
01-07-2021, 15:39:45
#2
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
teknoft
Üyeliği durduruldu
Konu içerisinden ;
Konu işlemleri > Konuyu yukarı taşı dediğinizde taşıyacaktır.
Sonrasında o panelde de görebilirsiniz konuyu
01-07-2021, 15:40:36
#3
Naber
Platin üye
01-07-2021, 15:40:45
#4
Misafir
teknoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konu içerisinden ;
Konu işlemleri > Konuyu yukarı taşı dediğinizde taşıyacaktır.
Sonrasında o panelde de görebilirsiniz konuyu
Teşekkürler kral
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler