Aramızda avukat var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aramızda avukat var mı ?
3
●
139
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Aramızda avukat var mı ?
01-07-2021, 13:45:16
#1
caglarerzurum
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar, TEİAŞ tarafından gelen bir bildiriyi soracağım bu konuda yardımcı olacak bir arkadaş var mıdır
01-07-2021, 13:49:29
#2
kome
Avukat meselesi (genel anlamda) :
Secenek 1
Avukatim var dersin avukat tutarsin, avukat ilgileniyor der ona birakirsin, avukat ilgilenmez kaybedersin
Secenek 2
Avukat tutmazsin kendin arastirir kendin bizzat ilgilenir kazanirsin
01-07-2021, 14:01:28
#3
Makalex
kome adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Avukat meselesi (genel anlamda) :
Secenek 1
Avukatim var dersin avukat tutarsin, avukat ilgileniyor der ona birakirsin, avukat ilgilenmez kaybedersin
Secenek 2
Avukat tutmazsin kendin arastirir kendin bizzat ilgilenir kazanirsin
Enteresan
01-07-2021, 14:53:00
#4
mrburun
Hukuk okumayıp burada ahkâm kesenleri anlamıyorum. Yazık gerçekten. Hocam Allah yardımcınız olsun. Allah sixi ağız ishallerinden korusun.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler