• 01-07-2021, 13:45:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, TEİAŞ tarafından gelen bir bildiriyi soracağım bu konuda yardımcı olacak bir arkadaş var mıdır
  • 01-07-2021, 13:49:29
    #2
    Avukat meselesi (genel anlamda) :

    Secenek 1
    Avukatim var dersin avukat tutarsin, avukat ilgileniyor der ona birakirsin, avukat ilgilenmez kaybedersin

    Secenek 2
    Avukat tutmazsin kendin arastirir kendin bizzat ilgilenir kazanirsin
  • 01-07-2021, 14:01:28
    #3
    kome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukat meselesi (genel anlamda) :

    Secenek 1
    Avukatim var dersin avukat tutarsin, avukat ilgileniyor der ona birakirsin, avukat ilgilenmez kaybedersin

    Secenek 2
    Avukat tutmazsin kendin arastirir kendin bizzat ilgilenir kazanirsin
    Enteresan
  • 01-07-2021, 14:53:00
    #4
    Hukuk okumayıp burada ahkâm kesenleri anlamıyorum. Yazık gerçekten. Hocam Allah yardımcınız olsun. Allah sixi ağız ishallerinden korusun.