Edge Resim Kaydetme hk. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Edge Resim Kaydetme hk.
0
●
19
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Edge Resim Kaydetme hk.
01-07-2021, 09:04:35
#1
PetitJoueur
arkadaşlar edge browser kullanıyorum. herhangi bir yerden resim kaydettiğim zaman önizleme penceresi açılıyor resim için. bunu nasıl deaktif edebilirim?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler