• 30-06-2021, 23:02:53
    #1
    Az önce arabaya gaz aldım fakat gaz aldıktan sonra araba arıza ışığı yakmaya başladı motorunuzu kontrol ettirin diye sebebi ne olabilir?
  • 30-06-2021, 23:10:34
    #2
    pislik vardır yada enjektörler tıkalı olabilir birçok nedeni var
  • 30-06-2021, 23:10:13
    #3
    Aracınızı cihaza bağlayın hata kodu yada kodları üzerinden ilerleyin.

    Her şey olabilir.
  • 30-06-2021, 23:10:57
    #4
    Arıza kodu araç marka model söylerseniz daha iyi olur
    Gaz aldıktan sonra olduysa fakir zengin karışımından olabilir. Gaz dahi olsa çok satan merkezi kurumsal itasyonlardan alın shell tavsiye ederim
  • 30-06-2021, 23:12:04
    #5
    CodeKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arıza kodu araç marka model söylerseniz daha iyi olur
    Gaz aldıktan sonra olduysa fakir zengin karışımından olabilir. Gaz dahi olsa çok satan merkezi kurumsal itasyonlardan alın shell tavsiye ederim
    Araç 2009 Linea arıza kodu vermiyor direk motorunuzu kontrol ettirin yazıyor
  • 30-06-2021, 23:14:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Partikül filtresinden yapıyor genelde dizel araçlarda yakıt sonrası ama gaz diyince iş değişiyor olabilir.
  • 30-06-2021, 23:15:28
    #7
    RamazanMelih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç 2009 Linea arıza kodu vermiyor direk motorunuzu kontrol ettirin yazıyor
    Motoru kapatıp 10 - 15 dakika bekledikten sonra yeniden açmayı dene aynı hata devam ediyorsa usta birine baktırman gerekebilir.
  • 01-07-2021, 01:09:56
    #8
    arıza lambası motor simgesi ise bir süre endişelenmeden devam edebilirsiniz. Kendi kendine düzelebilir. Bu arıza yakıt yağ oranı veya propan içerisindeki bütün oranı , hava nem oranı veya sıcaklık değişimlerine bağlı olarak gerçekleşebilir. Yani sorun araçta olmayabilir.
    arıza lambası anahtar simgesi ise arıza koduna bakılmalı...Bi kaç sefer kontak aç kapat yada araç çalıştır stopla sorun kendiliiğniden çözülebilir.