• 30-06-2021, 16:53:42
    #1
    Sizce r10'a api desteği gelirmi? Mesela ben imzamı api ile değiştirmek isterdim.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Uzun bir süreç. Bir kere buna uygun bir yazılım değil vBulletin 3, çünkü çıktığı dönemde bu yapıya uygun olarak geliştirilmedi.
      Ancak yapılabilir mi? Yapılır. Kendi oAuth kütüphaneni arkasından da diğer şeyleri yapmak lazım. Api konusu açılmışken bu api ile mobil native yazılımların da önünü açar, artık bir çok site bu şekilde bütün platformlarda boy göstermekte.

      Esas soru: R10 üzerinde böyle bir şeye gerek var mı?
      Benim fikrim: mobil için kolaylık aranıyorsa, var.
      Eksileri: açık olursa suistimal edilebilir.
  • 30-06-2021, 16:54:39
    #2
    ne gerek var ki hocam ?
  • 30-06-2021, 16:56:22
    #3
    GokhanBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gerek var ki hocam ?
    mesela smm paneller veya hosting şirketleri toplam müşterilerini yazdırabilir, referans olması adına
  • 30-06-2021, 16:59:08
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Uzun bir süreç. Bir kere buna uygun bir yazılım değil vBulletin 3, çünkü çıktığı dönemde bu yapıya uygun olarak geliştirilmedi.
    Ancak yapılabilir mi? Yapılır. Kendi oAuth kütüphaneni arkasından da diğer şeyleri yapmak lazım. Api konusu açılmışken bu api ile mobil native yazılımların da önünü açar, artık bir çok site bu şekilde bütün platformlarda boy göstermekte.

    Esas soru: R10 üzerinde böyle bir şeye gerek var mı?
    Benim fikrim: mobil için kolaylık aranıyorsa, var.
    Eksileri: açık olursa suistimal edilebilir.
  • 30-06-2021, 17:00:28
    #5
    Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun bir süreç. Bir kere buna uygun bir yazılım değil vBulletin 3, çünkü çıktığı dönemde bu yapıya uygun olarak geliştirilmedi.
    Ancak yapılabilir mi? Yapılır. Kendi oAuth kütüphaneni arkasından da diğer şeyleri yapmak lazım. Api konusu açılmışken bu api ile mobil native yazılımların da önünü açar, artık bir çok site bu şekilde bütün platformlarda boy göstermekte.

    Esas soru: R10 üzerinde böyle bir şeye gerek var mı?
    Benim fikrim: mobil için kolaylık aranıyorsa, var.
    Eksileri: açık olursa suistimal edilebilir.
    Artıları ve eksileri ile tatmin edici bir cevap yazdığınız için çok teşekkür ediyorum hocam.
  • 30-06-2021, 18:02:08
    #6
    Bir yazılımcıya verilerinizin anlık fotoğraf şeklinde güncellendiği bir sistem yaptırabilirsiniz.



    Her 15 dakikada değişen verileri yansıtıyorum ben en basitinden.
  • 30-06-2021, 18:03:28
    #7
    Emre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yazılımcıya verilerinizin anlık fotoğraf şeklinde güncellendiği bir sistem yaptırabilirsiniz.



    Her 15 dakikada değişen verileri yansıtıyorum ben en basitinden.
    Premium üyeliğim olmadığı için resim ekleyemiyorum durumuma