R10'A Api Desteği Gelir mi?
6
●210
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 30-06-2021, 16:56:22mesela smm paneller veya hosting şirketleri toplam müşterilerini yazdırabilir, referans olması adınaGokhanBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2021, 16:59:08Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Uzun bir süreç. Bir kere buna uygun bir yazılım değil vBulletin 3, çünkü çıktığı dönemde bu yapıya uygun olarak geliştirilmedi.
Ancak yapılabilir mi? Yapılır. Kendi oAuth kütüphaneni arkasından da diğer şeyleri yapmak lazım. Api konusu açılmışken bu api ile mobil native yazılımların da önünü açar, artık bir çok site bu şekilde bütün platformlarda boy göstermekte.
Esas soru: R10 üzerinde böyle bir şeye gerek var mı?
Benim fikrim: mobil için kolaylık aranıyorsa, var.
Eksileri: açık olursa suistimal edilebilir. - 30-06-2021, 17:00:28Artıları ve eksileri ile tatmin edici bir cevap yazdığınız için çok teşekkür ediyorum hocam.Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2021, 18:03:28Premium üyeliğim olmadığı için resim ekleyemiyorum durumumaEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle