Uzun bir süreç. Bir kere buna uygun bir yazılım değil vBulletin 3, çünkü çıktığı dönemde bu yapıya uygun olarak geliştirilmedi.
Ancak yapılabilir mi? Yapılır. Kendi oAuth kütüphaneni arkasından da diğer şeyleri yapmak lazım. Api konusu açılmışken bu api ile mobil native yazılımların da önünü açar, artık bir çok site bu şekilde bütün platformlarda boy göstermekte.

Esas soru: R10 üzerinde böyle bir şeye gerek var mı?
Benim fikrim: mobil için kolaylık aranıyorsa, var.
Eksileri: açık olursa suistimal edilebilir.