• 30-06-2021, 13:57:55
    #19
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bionluk işviçre işe alımları nasıl oluyor? Bende almak isterim. Kusura bakmayın ne bilgi sahibi ne fikir sahibiyim.
    Hocam işinizi özveri ile yapıp ilgili, hızlı ve kaliteli yaptığınızda denk geldiğiniz insanlarda sağlam kişiler ise sizi birlikte çalışmaya davet ediyorlar.: )
    Tabi ki herkese denk gelmez ama böyle örneklerde var. Almanyada yaşıyor olup orada iş yaptıranlarda çok.
  • 30-06-2021, 14:00:13
    #20
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın da site zaten uyarıyor. Site dışında iletişim kanalı paylaşılmayacak diye Ki.. Bionluk nasıl para kazansın. ?

    Burada bir yolunu bulup müşteriyi dışarıya çekecesiniz.. Ben oradan kaç kişiyle iş yaptıysam çoğunluğu bionluk dışında çalıştım.

    Baştan beri bende bunları söylemek istiyorum...
    RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam işinizi özveri ile yapıp ilgili, hızlı ve kaliteli yaptığınızda denk geldiğiniz insanlarda sağlam kişiler ise sizi birlikte çalışmaya davet ediyorlar.: )
    Tabi ki herkese denk gelmez ama böyle örneklerde var. Almanyada yaşıyor olup orada iş yaptıranlarda çok.
    tmm
  • 30-06-2021, 14:19:29
    #21
    4 yıla yakındır bionlukta aktifim şuana kadar ne kazandıysam oranın sayesinde kazandım. Orada ki alıcılardan aldığım yorum ve yıldız sayesinde iyi bir portföy oluşturdum. Ve yine bionluk sayesinde de şuan ingilterede bir firmada remote çalışıyorum. Çok ölücü insan var doğrudur, öyleleri ile hiç iş konuşmayacaksın bile yoğunum deyip önüne bakacaksın. Mesela ben ciddi ve potansiyeli olan işleri alıyorum hep, ne kendimi yoruyorum nede karşımdakini
  • 30-06-2021, 16:07:56
    #22
    Bence gayet iyi yanda açık duruyor sürekli 3-4k arası kazanmışımdır öylesine durduğu için. Koy yaptığın işi insanlar yazarsa yazar
  • 30-06-2021, 16:34:49
    #23
    Sanırım bir burası var hocam ya Türkiye’de
  • 30-06-2021, 17:24:52
    #24
    macrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteriyi Dışarıya Çektim diye 1 ay ceza aldım çok saçma :d
    Saçma mı
    Bionluk bir kamu kurumu değil, amme hizmeti değil. Müşteriyi siz değil onlar buluyor. Siz bir nevi hırsızlık yaparak müşteriyi oradan çalıyorsunuz. 1 ay iyi bile ceza almışsınız

    Saldırı olarak algılamayın, genel bilgilendirme için anlatıyorum
  • 03-07-2021, 09:19:05
    #25
    Adamlar depolama sistemi olsun Server sistemi olsun çalışan gideri ve reklam giderleri banka pos gideri birçok unsur var. Bi zahmet komisyon kessin adam hem müşteri getirecek hemde siz dışarı çekelim diyorsunuz yarın çok iyi bir yere geldiğinde trafiği vs sürekli ban yemiş olmak oradan kendi kaybiniz olur. @Kiraz; size aynen katılıyorum. 👍👍👏🏻👏🏻👏🏻
    Kiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma mı
    Bionluk bir kamu kurumu değil, amme hizmeti değil. Müşteriyi siz değil onlar buluyor. Siz bir nevi hırsızlık yaparak müşteriyi oradan çalıyorsunuz. 1 ay iyi bile ceza almışsınız

    Saldırı olarak algılamayın, genel bilgilendirme için anlatıyorum