Müşteriyi Dışarıya Çektim diye 1 ay ceza aldım çok saçma :d
Saçma mı

Bionluk bir kamu kurumu değil, amme hizmeti değil. Müşteriyi siz değil onlar buluyor. Siz bir nevi hırsızlık yaparak müşteriyi oradan çalıyorsunuz. 1 ay iyi bile ceza almışsınız
Saldırı olarak algılamayın, genel bilgilendirme için anlatıyorum