Ay çok mu yakın ?? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ay çok mu yakın ??
12
●
293
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ay çok mu yakın ??
1
2
29-06-2021, 07:22:07
#10
Migrobad
kement52 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
simülasyonda güncelleme yapıyorduk bi hata yapmışım pardon
Açıklama yapsakta anlıyacaklarını sanmıyorum.
29-06-2021, 08:01:54
#11
Deepspace
Dünyamı yaklaştı ona acaba
29-06-2021, 09:41:22
#12
TurkishMethods
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar merhaba
şimdi fark ettim ama ay sanki normalinden biraz daha yakın geldi, telefon kamerasi ile önümdeymişim gibi geldi, teleskop vardı ufak kurmaya üşeniyorum
size de normal geliyor mu bu yakınlaşması
Bizde Ay gözükmüyor
29-06-2021, 09:49:02
#13
espence
imkansız hocam. Ay yaklaşsa zaten deniz yükselir vücudunda ödemler oluşur yani öyle basit iş değil yakınlaştı uzaklaştı olayı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler